• darkblurbg
  • darkblurbg

VERANDEREN OM BETER TE WORDEN 

Door waardecreatie centraal in het DNA van jouw organisatie te stellen zullen jouw teams en mensen daarop gefocust moeten zijn. Door voortdurend aan te passen en te anticiperen op de wensen van hun klanten. Dat vereist een behoorlijke mate van soepelheid, gedrevenheid en samenwerking om de gestelde doelen te bereiken. Het is steeds bijschaven en reflecteren om zichzelf te verbeteren. Verbeteren in het optimaal waarde creëren voor de klanten. 

 

TEAMS EN MENSEN GAAN WAARDE CREËREN

Ik leer teams en mensen nieuwe vaardigheden bij in het verantwoording nemen voor elkaars werk. Door samen te werken, te luisteren, gebruik maken van elkaars competenties en door feedback te geven. Ik bespreek manieren om de relaties met hun klanten te verbeteren. Door het achterhalen van wat hij echt nodig heeft en het werk daarop af te stemmen. Door van ingesleten gewoontes af te wijken en nieuwe nieuwe ideeën en dienstverlening te omarmen. 

 

BALANS IN MENS, WERK EN OMGEVING  

Met het centraal stellen van waardecreatie, het diepe verlangen om steeds beter te worden en verantwoording te nemen, ontstaat een nieuwe werkelijkheid op de werkvloer. Een nieuwe balans waarin teams en mensen en leidinggevenden elkaar vertrouwen, motiveren en inspireren. Samen te werken in een organisatie waar je graag bij wilt horen en wilt werken. Dat is de waarde op de werkvloer! Het is mijn ultieme doel om organisaties in dat streven te helpen. 

 

LEES MEER OVER DE IDEALE BALANS OP DE WERKVLOER 

 

.

.

.

SNEL RESULTAAT

In drie tot zes maanden tijd leidt een aanpassing in denken en werken al tot nieuwe vormen van interactie en in een omslag in het werkpatroon. Het gaat echter niet voor niets. Er doen zich op de werkvloer talloze herkenbare situaties voor die overwonnen moeten worden. Situaties waarbij ik kan helpen. Met leren en verbeteren. 

 

LEES MEER OVER DE DYNAMIEK OP DE WERKVLOER

 

.