• darkblurbg

IK HELP U GRAAG VERDER 

Ik ben Fred Zijnstra en in 1997 startte ik ALWAYSTHESUN. De zon als leidraad voor energie, beweging en optimisme. Na mijn studie Communicatie in Eindhoven werkte ik bij diverse reclamebureaus en deed veel kennis, creativiteit en campagne-ervaring op bij een groot aantal nationale klanten. Als Hoofd Communicatie bij Zilveren Kruis Achmea was ik verantwoordelijk voor alle interne- en externe communicatie in de groep. Ik volgde trainingen op het gebied van communicatie, marketing en accountmanagement om mijn vaardigheden verder aan te scherpen. Uiteindelijk lonkte het ondernemerschap en wilde ik organisaties directer vanuit mijn overtuiging helpen en adviseren.  

 

   

Met ALWAYSTHESUN hielp ik, over een lange periode, organisaties met hun externe communicatie en positionering. In de afgelopen jaren ben ik mij specifieker gaan toeleggen op interne communicatie, verandermanagement en identiteit. Aangespoord door het werk, de ervaringen en observaties die ik opdeed bij mijn opdrachtgevers.

Ik behaalde mijn Change certificaties en specialiseerde mij verder in Agile-werken, het coachen van teams en in Het Nieuwe Werken concepten. Communicatie, Verandering en Omgeving bied ik als INSPIRATIE WERKT product aan om organisaties te transformeren in bedrijven met veel beleving en sfeer en waar het fantastisch bij werken is. 

 

MISSIE EN VISIE 

Mijn vertrekpunt is om mensen gelukkiger op de werkvloer te maken. Ik ben ervan overtuigd dat mensen verborgen talenten hebben, wensen, ideeën en creativiteit. Breng het bij elkaar, stimuleer en koester het, geef ruimte en aandacht en er ontstaat vervolgens iets moois, iets onverwachts waar we met elkaar van genieten en profijt van kunnen hebben. Mijn visie is het creëren van inspirerende omgevingen waarin mensen met plezier, inzet en betrokkenheid hun werk doen en tot veel bijzonders in staat zijn. Voor zichzelf en voor anderen. 

 

PARTNERORGANISATIE 

Met ALWAYSTHESUN beschik ik over een uitstekend netwerk van professionals en specialisten die veel kennis en ervaring kunnen inbrengen. Het zijn zelfstandigen en bedrijven met bewezen diensten, producten en ervaringen in project- en procesmanagement. In elke fase van communicatie, verandering en omgeving kunnen zij worden ingezet. Zij leveren topwerk en u zult merken dat het een genot is om met ze samen te werken. Hun achtergrond zijn o.a. architectuur, coaching, human-resources, organisatieontwikkeling, onderzoek, design en creativiteit.   

TWEE SPECIALISTEN STELLEN ZICH VOOR:    

 

 OFFICE DNA 

Anna Konshina is eigenaar van Office DNA. 'Ik ben afgestudeerd in de architectuur bij de Academie van Bouwkunst in Moskou en in projectmanagement bij CUOA Business School in Vicenza, Italië. Mijn specifieke expertise ligt in het combineren van organisatiekunde en architectuur. Ik ben ervan overtuigd dat een efficiënte en inspirerende huisvesting het gedrag van mensen beïnvloedt en leidt tot betere bedrijfsresultaten. Verder heb ik sterke affiniteit met esthetiek en belevingsaspecten van een gebouw en kan mij goed inleven in het gedrag van de gebruikers.'  

'Voordat ik in 2012 Office DNA begon werkte ik 10 jaar bij Veldhoen + Company. In de afgelopen jaren heb ik meer dan 50 projecten gedaan voor verschillende commerciële, overheids- en non-profit organisaties.' 

 

SYNTHETRON  

Leo Dijkema is managing partner bij Synthetron. 'Na mijn marketingstudies (HES en NIMA-C) werkte ik als projectleider bij Indumar marktonderzoek. Daarna bij Shell in Sales, Finance, Marktonderzoek (hoofd marktonderzoek van de Benelux), Marketing Planning (Benelux, Oostenrijk, Ierland) en Retail strategy Europa. Sinds 2004 ben ik verbonden aan Synthetron en verantwoordelijk voor werving en projecten bij Nederlandse bedrijven, in nationale en internationale settings en bij de overheid.  

'Synthetron heeft een nieuwe stijl tevredenheidsonderzoek ontwikkeld om te achterhalen wat er werkelijk speelt op de werkvloer. Medewerkers gaan online met elkaar in dialoog over bijvoorbeeld plezier en verbeteringen op het werk. Deze online methode is ideaal om een visie te verrijken en meer kracht te geven.' 

 

   

Grote impactvolle beelden horen bij ALWAYSTHESUN. Beelden met gevoel, emotie en uitstraling die beweging en onderscheid toevoegen aan de identiteit van de organisatie.