• darkblurbg

' 

     

 

Fred Zijnstra is sinds 1997 eigenaar van ALWAYSTHESUN. 'Na mijn HEAO - Communicatie in Eindhoven ben ik gaan werken bij diverse reclamebureau’s en deed ik veel campagne- en creative ervaring op bij een flink aantal grote klanten. Ik maakte de switch naar Zilveren Kruis Achmea waar ik Hoofd communicatie werd en verantwoordelijk was voor alle interne en externe communicatie. Het ondernemerschap trok mij enorm aan en onder ALWAYSTHESUN - ik heb voor een opvallende en vrolijke naam gekozen - heb ik met communicatie veel bedrijven geholpen met hun profilering en vooruitgang.'

'Elke opdracht brengt mij nieuwe kennis en ervaring bij over culturen, werkmethoden, samenwerkingen en best practice ervaringen. Nieuwe opdrachtgevers profiteren daar rechtstreeks van.'   

 

Netwerkorganisatie 

ALWAYSTHESUN beschikt over een uitstekend netwerk van specialisten, professionals en creative denkers en doeners. Het zijn zelfstandigen en bedrijven mensen die werken in communicatie, architectuur, verandermanagement, onderzoek, coaching, vitaliteit en human resources. Het werk dat zij doen is complementair aan elkaar! Zij kunnen op elk moment in co-creatie aan projecten en teams worden toegevoegd. De beste mensen op de job voor het allerbeste resultaat! Zoals:  

 

 OFFICE DNA 

Anna Konshina is eigenaar van Office DNA. 'Ik ben afgestudeerd in de architectuur bij de Academie van Bouwkunst in Moskou en in projectmanagement bij CUOA Business School in Vicenza, Italië. Mijn specifieke expertise ligt in het combineren van organisatiekunde en architectuur. Ik ben ervan overtuigd dat een efficiënte en inspirerende huisvesting het gedrag van mensen beïnvloedt en leidt tot betere bedrijfsresultaten. Verder heb ik sterke affiniteit met esthetiek en belevingsaspecten van een gebouw en kan mij goed inleven in het gedrag van de gebruikers.'  

'Voordat ik in 2012 Office DNA begon werkte ik 10 jaar bij Veldhoen + Company. In de afgelopen jaren heb ik meer dan 50 projecten gedaan voor verschillende commerciële, overheids- en non-profit organisaties.' 

 

SYNTHETRON  

Leo Dijkema is managing partner bij Synthetron. 'Na mijn marketingstudies (HES en NIMA-C) werkte ik als projectleider bij Indumar marktonderzoek. Daarna bij Shell in Sales, Finance, Marktonderzoek (hoofd marktonderzoek van de Benelux), Marketing Planning (Benelux, Oostenrijk, Ierland) en Retail strategy Europa. Sinds 2004 ben ik verbonden aan Synthetron en verantwoordelijk voor werving en projecten bij Nederlandse bedrijven, in nationale en internationale settings en bij de overheid.  

'Synthetron heeft een nieuwe stijl tevredenheidsonderzoek ontwikkeld om te achterhalen wat er werkelijk speelt op de werkvloer. Medewerkers gaan online met elkaar in dialoog over bijvoorbeeld plezier en verbeteringen op het werk. Deze online methode is ideaal om een visie te verrijken en meer kracht te geven.' 

 

   

'Grote impactvolle beelden horen bij ALWAYSTHESUN. Beelden met gevoel, emotie en uitstraling die beweging en onderscheid toevoegen aan de identiteit van de organisatie.'