• darkblurbg

ZET EEN STAP VOORUIT

 

Ik ben Fred Zijnstra en in 1997 startte ik met mijn bedrijf Alwaysthesun. De zon als leidraad voor energie, beweging en positiviteit. Na mijn studie communicatie ben ik in het reclamevak gerold en maakte ik veel landelijk campagnes bij reclameadviesbureaus. Dat wakkerde ook mijn creativiteit aan. Met werkbare concepten complexe vraagstukken oplossen.

Als Hoofd Communicatie bij Zilveren Kruis Achmea deed ik veel ervaring op met bestuur en interne communicatie. Daar leerde ik het belang van draagvlak kennen om interne en externe campagnes succesvol van de grond te krijgen. 

 


 

MET VITALITEIT EN EEN NIEUWE WERKOMGEVING 

 

Als zelfstandig ondernemer legde ik mij na verloop van tijd toe op gedragsverandering. Een verrijking van de communicatie die ik deed voor tal van opdrachtgevers. Daar heb ik vitaliteit en het inrichten van inspirerende werkomgevingen verder aan toegevoegd. Waarmee ik medewerkers het gevoel wil laten krijgen bij een fantastisch bedrijf te horen en te werken. En waarbij ze tot mooie dingen in staat zijn, voor zichzelf en de samenleving. Daaruit haal ik veel voldoening uit.  

 

EN MET DE BESTE PROFESSIONALS 

 

Ik werk in een partnerorganisatie. Door het efficiënt bij elkaar zetten van de juiste expertises en specialisaties zijn de beste resultaten te bereiken. Mijn partners zijn professionals met bewezen diensten en ervaring. Zij leveren topwerk af op het gebied van, architectuur, projectinrichting, gezonde werkomgevingen, IT en onderzoek. Met deze samenwerking is een uitmuntend eindresultaat gegarandeerd. 

 

UITGELICHT 

OFFICE DNA 

Anna Konshina is eigenaar van Office DNA. 'Ik ben afgestudeerd in de architectuur bij de Academie van Bouwkunst in Moskou en in projectmanagement bij CUOA Business School in Vicenza, Italië. Mijn specifieke expertise ligt in het combineren van organisatiekunde en architectuur. Ik ben ervan overtuigd dat een efficiënte en inspirerende huisvesting het gedrag van mensen beïnvloedt en leidt tot betere bedrijfsresultaten. Verder heb ik sterke affiniteit met esthetiek en belevingsaspecten van een gebouw en kan mij goed inleven in het gedrag van de gebruikers.'  

'Voordat ik in 2012 Office DNA begon werkte ik 10 jaar bij Veldhoen + Company. In de afgelopen jaren heb ik meer dan 60 projecten gedaan voor verschillende commerciële, overheids- en non-profit organisaties.' 

 

 

PROFILE PROJECT 

Marc de Vries is creative director bij Profile Project. 'Profile Project ontzorgt volledig bij het (her) huisvesten in de breedste zin van het woord. Profile Project adviseert, ontwerpt en geeft leiding aan de uitvoering door de hele operatie en planning op zich te nemen. Zodat de nieuwe werkomgeving volledig gebruiksklaar binnen de afgesproken tijd wordt opgeleverd.'   

 

OFFICEVITAE

Tako Werts is eigenaar van OfficeVitae. 'Vitality at Work'. 'Wij creëren gezonde en duurzame kantoorgebouwen waar medewerkers makkelijk een beschikbare en best passende werkplek kunnen vinden om optimaal vitaal te kunnen werken.' 

 

IT4SUCCES  

Edo Bodt is eigenaar van IT4Succes. 'IT moet werken en altijd blijven werken. Als het goed is, heb je er geen omkijken naar. Alles gaat vanzelf. Je medewerkers zijn tevreden en productief, het bedrijf draait door en je data is veilig. Wij zorgen ervoor dat slimme IT gaat bijdragen aan het succes van jouw onderneming.' 

 

BVOLVE 

Caspar Fraiture is managing consultant bij Bvolve. 'Wij zijn consultants die digitale transformaties begeleiden. Dit zijn veelal transformaties als gevolg van nieuwe technologie, wet- en regelgeving of eisen van de markt. Dit soort veranderingen zijn vaak zeer complex. Er zijn veel belanghebbenden, processen en systemen die elkaar moeten ontmoeten. Wij helpen je hierbij door overzicht, inzicht en regie te bieden.' 

 

SYNTHETRON  

Leo Dijkema is managing partner bij Synthetron. 'Na mijn marketingstudies (HES en NIMA-C) werkte ik als projectleider bij Indumar marktonderzoek. Daarna bij Shell in Sales, Finance, Marktonderzoek (hoofd marktonderzoek van de Benelux), Marketing Planning (Benelux, Oostenrijk, Ierland) en Retail strategy Europa. Sinds 2004 ben ik verbonden aan Synthetron en verantwoordelijk voor werving en projecten bij Nederlandse bedrijven, in nationale en internationale settings en bij de overheid.'   

'Synthetron heeft een nieuwe stijl tevredenheidsonderzoek ontwikkeld om te achterhalen wat er werkelijk speelt op de werkvloer. Medewerkers gaan online met elkaar in dialoog over bijvoorbeeld plezier en verbeteringen op het werk. Deze online methode is ideaal om een visie te verrijken en meer kracht te geven.' 

 

        

 

CONTACT >>>